Základní znalosti, dovednosti a činnosti výchovného poradce – Martina HRUŠOVÁ
Martina HRUŠOVÁ
Master's thesis
Základní znalosti, dovednosti a činnosti výchovného poradce
Basic characteristic, skills and activities of pedagogical consultant
Anotácia:
Diplomová práce je svým obsahem zaměřená na výchovné poradenství, především na znalosti, dovednosti a činnosti výchovného poradce a na legislativu vztahující se k postavení výchovného poradce v České republice. Zkoumání práce, postavení výchovných poradců na základních školách v okrese Ostrava, Karviná, jejich názory, postřehy na současný stav školního poradenství, je náplní průzkumu, kterému je věnovaná …viacAbstract:
Thesis deals with the pedagogical consultancy, especially knowledge, skills and activities of an pedagogical advisor and also legislation relating to their position in the Czech Republic. Last chapter ? an empirical part of my thesis ? is devoted to a survey of work and position of pedagogical advisors at elementary schools in the districts of Ostrava and Karviná, and to their attitudes and perception …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2009
Zverejniť od: 7. 4. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 5. 2009
- Vedúci: PhDr. Petr Šišák
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HRUŠOVÁ, Martina. Základní znalosti, dovednosti a činnosti výchovného poradce. Ostrava, 2009. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.4.2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 4. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / odbor:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / sz-SpecP
Práce na příbuzné téma
-
Současný systém spolupráce mateřských škol s pedagogicko - psychologickými poradnami při posuzování školní zralosti a připravenosti dětí s narušenou komunikační schopností
Zuzana JUŘICOVÁ -
Spolupráce střední odborné školy s pedagogicko-psychologickou poradnou a speciálním pedagogickým centrem
Martina Ondrová -
Metodik prevence v pedagogicko-psychologické poradně v systému školské prevence
Tereza Kaufová -
Vývoj přístupu k žákům s mentálním postižením v pedagogicko-psychologickém kontextu
Šárka MARTINKOVÁ -
Pedagogicko psychologické poradenství pro studenty VŠ
Zuzana HUDECOVÁ -
Pěstování a upevňování pěveckých návyků a dovedností v dětském a mládežnickém pěveckém sboru Jizerka
Pavla Wohlmuthová -
Mobile phones usage as a part of M-learning for lower - secondary learners of English as a foreign language
Veronika Kroupová -
Role výchovného poradce na vybraných brněnských ZŠ
Vendula Ema Jankechová