Rozdíly pohlaví a jejich vliv na preference studentů v oblasti percepčních učebních stylů při učení anglické slovní zásoby – Ivana VOTRUBOVÁ
Ivana VOTRUBOVÁ
Master's thesis
Rozdíly pohlaví a jejich vliv na preference studentů v oblasti percepčních učebních stylů při učení anglické slovní zásoby
Gender differences and their influence on EFL learners´ perceptual learning style preferences in vocabulary learning
Abstract:
The author attempts to explore gender and its possible influences on learning. The work aims to find a correlation between gender and perceptual learning styles, and its potential effect upon students´ vocabulary learning. The theoretical part focuses on gender differences affecting language learning, the concept of perceptual learning styles and basic aspects of vocabulary learning and teaching. The …viacAbstract:
Práce se skládá z teoretické části, která poskytuje osvětlení genderu a jeho spojitost s percepčními učebními styly. Zároveň představuje základní principy týkající se učení slovní zásobě, ke kterým se práce vztahuje. Praktická část je zaměřena na výzkum, pomocí něhož byly poznatky a principy zmíněné v teoretické části přeneseny do praxe. Účelem výzkumu je identifikovat percepční učební styly studentů …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 12. 2009
- Vedúci: doc. Natalia Orlová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VOTRUBOVÁ, Ivana. \textit{Rozdíly pohlaví a jejich vliv na preference studentů v oblasti percepčních učebních stylů při učení anglické slovní zásoby}. Online. Diplomová práca. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/nfuhr7/.
Jak správně citovat práci
VOTRUBOVÁ, Ivana. Rozdíly pohlaví a jejich vliv na preference studentů v oblasti percepčních učebních stylů při učení anglické slovní zásoby. Ústí nad Labem, 2009. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 07. 12. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Primary School Teacher Education / Teaching foreign language for the Primary School - english language
Práce na příbuzné téma
-
Práce s učebními styly žáků dle percepční preference ve výuce slovní zásoby anglického jazyka na 1. stupni ZŠ
Barbora Striová -
Styly učení a školní úspěšnost žáků deváté třídy a nižšího stupně gymnázia v anglickém jazyce
Petra Pokorová -
Styly učení vysokoškolských studentů AJ
Eva FILOVÁ -
Analýza úrovně aktivní a pasivní slovní zásoby u dětí v předškolním věku v logopedické a běžné třídě v Mateřské škole Sluníčko Turnov
Adéla Šonská -
Rozdíly v kvalitě nepřipraveného popisu obrázků mluvčích různého pohlaví, vzdělání a profese
Michaela COPÁKOVÁ -
Slovní zásoba z oblasti síťového marketingu v ruštině a češtině
Veronika Holubová -
Česko-ruská slovní zásoba v tematické oblasti "ruský folklor a lidový tanec"
Karina Medviďová -
Nářeční slovní zásoba mladé generace na Prachaticku
Kristýna Dejmková