Leyla Talybova

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace značky proti akné La Roche Posay společností L´Oréal

Marketing brand communication of the acne product "La Roche Posay" by L´Oréal
Abstract:
Hlavním tématem této práce je marketingová komunikace a ukázka její praktické aplikace francouzskou kosmetickou společností L´Oréal. Konkrétně se práce zaměřuje na výrobek z řady proti akné La Roche Posay. V teoretické části jsou definovány základní pojmy, které se týkají obsahu tématu, dále následuje stručné představení samotné firmy a jejich produktů, na základě rešerše je stručně charakterizován …more
Abstract:
The main topic of this work is marketing communication and its demonstration of practical application by the French cosmetic company L´Oréal. Specifically, the work focuses on the La Roche Posay anti-acne product. The theoretical part defines the basic concepts that relate to the content of the topic, then a brief introduction of the company itself and their products, based on the research is briefly …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 7. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 10. 2021
  • Supervisor: Marcela Zamazalová
  • Reader: Jan Koudelka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/84692