Marketingová komunikace značky proti akné La Roche Posay společností L´Oréal – Leyla Talybova
Leyla Talybova
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace značky proti akné La Roche Posay společností L´Oréal
Marketing brand communication of the acne product "La Roche Posay" by L´Oréal
Anotácia:
Hlavním tématem této práce je marketingová komunikace a ukázka její praktické aplikace francouzskou kosmetickou společností L´Oréal. Konkrétně se práce zaměřuje na výrobek z řady proti akné La Roche Posay. V teoretické části jsou definovány základní pojmy, které se týkají obsahu tématu, dále následuje stručné představení samotné firmy a jejich produktů, na základě rešerše je stručně charakterizován …viacAbstract:
The main topic of this work is marketing communication and its demonstration of practical application by the French cosmetic company L´Oréal. Specifically, the work focuses on the La Roche Posay anti-acne product. The theoretical part defines the basic concepts that relate to the content of the topic, then a brief introduction of the company itself and their products, based on the research is briefly …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 7. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/84692
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 10. 2021
- Vedúci: Marcela Zamazalová
- Oponent: Jan Koudelka
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/84692
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova