Analýza marketingové strategie Drogerie Bernášek – Petra Rozlivková
Petra Rozlivková
Master's thesis
Analýza marketingové strategie Drogerie Bernášek
Analysis of marketing strategy of the Drugstore Bernášek
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá rodinnou drogerií Bernášek. Cílem diplomové práce je zhodnocení marketingové a komunikační strategie Drogerie Bernášek. V teoretické části pomocí odborné literatury a článků budou představeny důležité pojmy vztahující se k vybrané problematice. Metodologická část popíše veškeré metody, které budou využity pro získání dat v praktické části. Praktická část bude pak tvořena na …viacAbstract:
This master thesis analyses the family Drugstore Bernášek. The aim of this thesis is to evaluate the marketing and communication strategy of the drugstore. The theoretical part introduces the key concepts related to the selected topics. The main sources used in the theoretical part are relevant professional articles and literature. The methodological part describes the methods which are applied in …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 7. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73736
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2018
- Vedúci: Marcela Zamazalová
- Oponent: Oldřich Vávra
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73736
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie dokumentárního filmu V Síti
Klára Pokutová -
Marketingová strategie startupového projektu GENERO slides
Martin Mužík -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Mezinárodní marketingová strategie
Karolína Pustková -
Marketingová strategie využívání online komunikačních kanálů Ústřední knihovny Filozofické fakulty Masarykovy univerzity
Anna Cheblokova -
Marketingová strategie v praxi středně velkého rodinného podniku
Jiří Rada