Petra Rozlivková

Master's thesis

Analýza marketingové strategie Drogerie Bernášek

Analysis of marketing strategy of the Drugstore Bernášek
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá rodinnou drogerií Bernášek. Cílem diplomové práce je zhodnocení marketingové a komunikační strategie Drogerie Bernášek. V teoretické části pomocí odborné literatury a článků budou představeny důležité pojmy vztahující se k vybrané problematice. Metodologická část popíše veškeré metody, které budou využity pro získání dat v praktické části. Praktická část bude pak tvořena na …viac
Abstract:
This master thesis analyses the family Drugstore Bernášek. The aim of this thesis is to evaluate the marketing and communication strategy of the drugstore. The theoretical part introduces the key concepts related to the selected topics. The main sources used in the theoretical part are relevant professional articles and literature. The methodological part describes the methods which are applied in …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 7. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2018
  • Vedúci: Marcela Zamazalová
  • Oponent: Oldřich Vávra

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73736