Rozvoj komunikačních kompetencí u dětí s vývojovou dysfázií – Bc. Kamila Nopová
Bc. Kamila Nopová
Diplomová práce
Rozvoj komunikačních kompetencí u dětí s vývojovou dysfázií
Development of communication skills in children with developmental dysphasia
Anotace:
Práce pojednává o rozvoji komunikačních kompetencí u dětí s vývojovou dysfázií. Je rozčleněna do čtyř částí. První z nich se věnuje vývoji řeči, narušenému vývoji řeči a vymezuje základní teoretické pojmy. Druhá část je zaměřena na vývoj jedince od narození do předškolního věku, třetí část charakterizuje specificky narušený vývoj řeči. Ve čtvrté části je v rámci kvalitativního výzkumu zjišťováno, které …víceAbstract:
This paper aims to discuss a development of communication skills by children with specific language impairment. It is articulated into four parts. The first of them regards the development of speech, disturbed speech development and defines the basic theoretical terms. The second part concerns the development of individuals from birth to preschool, the third part characterizes the developmental dysphasia …víceKlíčová slova
komunikace psychomotorický vývoj narušená komunikační schopnost narušený vývoj řeči vývojová dysfázie předškolní věk logopedická intervence communication psychomotor development disturbed ability to communication disturbed speech development developmental dysphasia preschool age speech therapy intervention
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/b4tge/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 5. 2013
- Vedoucí: doc. PhDr. Ilona Bytešníková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Radka Horáková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Postoj pedagogů k aktivitám pro rozvoj komunikačních dovedností dětí předškolního a mladšího školního věku uvedených v publikaci Helping Children to Improve their Communication Skills,Therapeutic Activities for Teachers, Parents and Therapists
Barbora Škubalová -
Komunikační schopnost u žáků s těžkým zdravotním postižením
Lenka Kozielová -
Narušená komunikační schopnost a logopedická intervence žáků 1. ročníku ZŠ v okrese Frýdek-Místek
Hana Lukovská -
Jazykové schopnosti dětí s narušeným vývojem řeči s využitím metody D. B. Elkonina
Alice Kramářová -
Narušená komunikační schopnost ve vybraných mateřských školách v regionu Uherské Hradiště
Irena Hučíková -
Logopedická intervence u dítěte s vadou řeči v mladším školním věku na základní škole v Praze 4
Tereza Malá -
Analýza logopedické intervence v mateřské škole v Jihomoravském kraji
Pavla Synková -
Pohybová intervence v rámci programu školní připravenosti předškolních dětí
Klára KUBĚNOVÁ