Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku – Bc. Kateryna Seliukova
Bc. Kateryna Seliukova
Bakalářská práce
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Analysis of the market mix at the choosen enterprise
Anotace:
Obsahem této bakalářské práce je analýza marketingového mixu ve společnosti OOO “MARGO GROUP”. Jedná se o firmu, která poskytuje nabídku široké škály nábytku, bytových doplňků, dekorací a různé druhy služeb. Firma se zejména zaměřuje na prodej sortimentu v zemi své působnosti – Ukrajině. Předmětem výzkumu jsou rysy marketingového mixu v činnostech podniku, které jsou zde podrobně probrány. Práce se …víceAbstract:
The main content of this bachelor thesis is the analysis of marketing mix in OOO “MARGO GROUP”. It is a company that provides a wide range of furniture, various kinds of home accessories, decorations and other various types of services. In particular, the company focuses on selling sortiment in its country of operation – Ukraine. The subject of the research are the features of the marketing mix in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2019
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/fmvo5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 2. 2020
- Vedoucí: Ing. Romana Kušnirová, DiS.
- Oponent: Ing. Petr Martíšek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Marketing jako interní služba v softwarové společnosti se zaměřením na on-line marketing
Ladislav Suchanek -
Content marketing a jeho využití v marketingu ubytovacích služeb
Kristýna Kočí -
Marketing sdílené ekonomiky v ubytovacích službách
Vojtěch Žižka -
Aplikácia marketingového mixu v kúpel'níctve
Andrej Blaha -
(Ne)možnost prezentace a distribuce umění konceptuálních tendencí v Československu 70. let
Denisa Kujelová -
Efficiency of logistics processes in a distribution system
Oldřiška Brožková -
Analysis of Production and Distribution Logistics Processes in Verana, s.r.o.
Hubert Musial