Sociální práce a nerovnováhy životní situace učitelů základní školy – Bc. Eva Krčková
Bc. Eva Krčková
Bachelor's thesis
Sociální práce a nerovnováhy životní situace učitelů základní školy
Social work and imbalances in living situation of basic school teachers
Abstract:
ANOTACE Autorka práce: Eva Krčková Vedoucí práce: prof. PhDr. Libor Musil, CSc. Instituce: Fakulta sociálních studií, Masarykova univerzita Brno Název práce: Sociální práce a nerovnováhy životní situace učitelů základní školy Počet slov: 12083 Klíčová slova: základní škola obecně, sociální pracovník, sociální práce, procesy vzdělávání žáků základní školy, účastníci procesu vzdělávání, sociální prostředí …moreAbstract:
ANNOTATION Author of thesis: Eva Krčková Consultant of thesis: prof. PhDr. Libor Musil, CSc. Institution: Masaryk University in Brno, Faculty of Social Studies Name of diploma thesis: Social work and imbalances in living situation of basic school teachers Number of words: 12083 Key words: primary school generally, social worker, social work, educational processes of primary school pupils, partcipants …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 1. 2009
Identifier:
https://is.muni.cz/th/wp182/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 1. 2009
- Supervisor: prof. PhDr. Libor Musil, CSc.
- Reader: Mgr. Iveta Zelenková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesBachelor programme / field:
Social Policy and Social Work / Social Policy and Social Work
Theses on a related topic
-
Proces vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením v Ústeckém kraji
Zita Hlavatá -
Význam dialogického vyučování v procesu vzdělávání pohledem žáků
Markéta Smejkalová -
Asistent pedagoga v procesu vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením
Eva Hrnčířová -
Spolupráce speciálně pedagogického centra a základní školy při realizaci podpůrných opatření v procesu inkluzivního vzdělávání žáků se zrakovým postižením
Eva Šmídová -
Využití her jako průpravných cvičení při výuce lyžování u dětí na 1. stupni základní školy
Lenka REHÁKOVÁ -
Asistent pedagoga v procesu inkluzivního vzdělávání na základní škole
Kateřina Grycová -
Role asistenta pedagoga v procesu inkluzivního vzdělávání na základních školách na Praze východ
Veronika Slabá -
Role asistenta pedagoga při procesu inkluzivního vzdělávání na základní škole s ohledem na dosažené vzdělání asistenta pedagoga
Pavlína BERČÍKOVÁ