Sociální práce a nerovnováhy životní situace učitelů základní školy – Bc. Eva Krčková
Bc. Eva Krčková
Bachelor's thesis
Sociální práce a nerovnováhy životní situace učitelů základní školy
Social work and imbalances in living situation of basic school teachers
Anotácia:
ANOTACE Autorka práce: Eva Krčková Vedoucí práce: prof. PhDr. Libor Musil, CSc. Instituce: Fakulta sociálních studií, Masarykova univerzita Brno Název práce: Sociální práce a nerovnováhy životní situace učitelů základní školy Počet slov: 12083 Klíčová slova: základní škola obecně, sociální pracovník, sociální práce, procesy vzdělávání žáků základní školy, účastníci procesu vzdělávání, sociální prostředí …viacAbstract:
ANNOTATION Author of thesis: Eva Krčková Consultant of thesis: prof. PhDr. Libor Musil, CSc. Institution: Masaryk University in Brno, Faculty of Social Studies Name of diploma thesis: Social work and imbalances in living situation of basic school teachers Number of words: 12083 Key words: primary school generally, social worker, social work, educational processes of primary school pupils, partcipants …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 1. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wp182/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 1. 2009
- Vedúci: prof. PhDr. Libor Musil, CSc.
- Oponent: Mgr. Iveta Zelenková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesBachelor programme / odbor:
Social Policy and Social Work / Social Policy and Social Work
Práce na příbuzné téma
-
Proces vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením v Ústeckém kraji
Zita Hlavatá -
Význam dialogického vyučování v procesu vzdělávání pohledem žáků
Markéta Smejkalová -
Asistent pedagoga v procesu vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením
Eva Hrnčířová -
Spolupráce speciálně pedagogického centra a základní školy při realizaci podpůrných opatření v procesu inkluzivního vzdělávání žáků se zrakovým postižením
Eva Šmídová -
Využití her jako průpravných cvičení při výuce lyžování u dětí na 1. stupni základní školy
Lenka REHÁKOVÁ -
Asistent pedagoga v procesu inkluzivního vzdělávání na základní škole
Kateřina Grycová -
Role asistenta pedagoga v procesu inkluzivního vzdělávání na základních školách na Praze východ
Veronika Slabá -
Role asistenta pedagoga při procesu inkluzivního vzdělávání na základní škole s ohledem na dosažené vzdělání asistenta pedagoga
Pavlína BERČÍKOVÁ