Globalizace a americký styl života v českých reklamách, kulturní důsledky – Mgr. Ing. Robert HURT
Mgr. Ing. Robert HURT
Master's thesis
Globalizace a americký styl života v českých reklamách, kulturní důsledky
Globalization and American lifestyle in Czech advertisings, cultural consequences
Abstract:
Diplomová práce pojednává o vlivu globalizace a globálních trendů na společnost a kulturu, na rozhodování firem při výběru vhodných typů reklamních kampaní určených pro český trh. Práce zkoumá výběr mezi globálním a lokálním, mezi sklízením ekonomických výhod ze standardizované výroby nebo vstřícným přístupem k místním spotřebitelským potřebám a návykům. Praktická část analyzuje výsledky sondy, která …moreAbstract:
Diploma paper deals with influence of globalization and global trends on the society and culture, on decision making of the companies in assessment suitable styles of the advertising campaigns which are dedicated for Czech market. Thesis investigate selection between global and local, reaping the economic benefits of standardized production or accommodating local needs and habits. Practical part analyses …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2009
Accessible from:: 20. 4. 2039
Identifier:
10604
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2009
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HURT, Robert. \textit{Globalizace a americký styl života v českých reklamách, kulturní důsledky}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2009. Available from: https://theses.cz/id/ngjn5v/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HURT, Robert. Globalizace a americký styl života v českých reklamách, kulturní důsledky. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 04. 2039
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné do 20. 4. 2039
- Po tomto datu bude práce dostupná: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Praktické část: 3D reklamní předmět\nl{} Teoretické část: Úloha 3D reklamních předmětů v globální reklamní kampani\nl{}
Kamila NĚMCOVÁ -
Vliv segmentace trhu na tvorbu reklamní kampaně v České republice a na Taiwanu
Karin Tolochová -
Globální marketing a lokální kultura
Yulia Savelyeva -
Globální marketing a lokální kultura
Kateřina Hásková -
Návrh a realizace marketingové kampaně pro libovolnou politickou stranu
Erik Morong -
Návrh marketingové kampaně
Rozálie Jurčová -
Optimalizace interní interkulturní komunikace mezinárodního projektového týmu v nadnárodní společnosti
Libor Fuka -
Interkulturní marketing a komunikace: Česko a Německo
Jiřina Navrátilová