Mgr. Ing. Robert HURT

Master's thesis

Globalizace a americký styl života v českých reklamách, kulturní důsledky

Globalization and American lifestyle in Czech advertisings, cultural consequences
Abstract:
Diplomová práce pojednává o vlivu globalizace a globálních trendů na společnost a kulturu, na rozhodování firem při výběru vhodných typů reklamních kampaní určených pro český trh. Práce zkoumá výběr mezi globálním a lokálním, mezi sklízením ekonomických výhod ze standardizované výroby nebo vstřícným přístupem k místním spotřebitelským potřebám a návykům. Praktická část analyzuje výsledky sondy, která …more
Abstract:
Diploma paper deals with influence of globalization and global trends on the society and culture, on decision making of the companies in assessment suitable styles of the advertising campaigns which are dedicated for Czech market. Thesis investigate selection between global and local, reaping the economic benefits of standardized production or accommodating local needs and habits. Practical part analyses …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2009
Accessible from:: 20. 4. 2039
Identifier: 10604

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 5. 2009

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

HURT, Robert. Globalizace a americký styl života v českých reklamách, kulturní důsledky. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 04. 2039

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné do 20. 4. 2039
  • Po tomto datu bude práce dostupná: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.