Bc. Simona Ladislavová

Bakalářská práce

Role Direct Marketingu v IMC podniku s návrhem konkrétní kampaně

The Role of Direct Marketing in an IMC Company with the Design of a Specific Campaign
Abstract:
The bachelor thesis addresses the issue of direct marketing in an IMC company and its effectiveness. The main goal of the final thesis is to use a case study of the company to record any shortcomings in the overall process and to suggest improvements for the marketing strategy of Mondelez International. In the theoretical part I will focus on defining the concept of marketing, direct marketing, marketing …více
Abstract:
Bakalárska práca rieši problematiku direct marketingu v IMC podniku a jeho efektivitu. Hlavným cieľom záverečnej práce je pomocou case study daného podniku evidovať prípadné nedostatky celkového procesu a navrhnúť zlepšenia pre marketingovú stratégiu spoločnosti Mondelez International. V teoretickej časti sa zameriam na vymedzenie pojmu marketing, priameho marketingu, marketingovej komunikácie a výčet …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2021
  • Vedoucí: PhDr. Martina Švecová, MSc
  • Oponent: PhDr. Ladislava Knihová, MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace