Nikoleta Luhová
Master's thesis
Etika a morálka v komerčných komunikáciách
Etika a morálka v komerčních komunikacích
Abstract:
Reklama je všudypřítomný fenomén, se kterým přichází do styku každý bez výjimky. Jediným způsobem jak takové reklamě uniknout, je snažit se vědomě nevnímat, protože vypnout nebo přepnout nelze každou reklamu. Subjekty reklamního průmyslu na snaží v množství reklamních sdělení zazářit různými způsoby. Konkurence je obrovská a někdy vtip nebo originálnost nestačí a zadavatel nebo zpracovatel reklamy …moreAbstract:
Advertising is a ubiquitous phenomenon which everyone comes into contact with without exception. The only way to escape such thing is to try to consciously filter out any form of advertising. Entities in advertising industry try to new way of advertising. The competition is huge and sometimes joke is not enough. Controversy is often too much, and stretches beyond the bondaries of ethical principal …moreAbstract:
Reklama je všadeprítomný fenomén, s ktorým prichádza do styku každý bez výnimky. Jediným spôsobom ako takejto propagácii uniknúť je snažiť sa vedome nevnímať, pretože vypnúť alebo prepnúť sa nedá každá reklama. Subjekty reklamného priemyslu na snažia v množstve reklamných zdelení zažiariť rôznymi spôsobmi. Konkurencia je obrovská a niekedy vtip alebo originálnosť nestačia a zadávateľ alebo spracovateľ …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 2. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/57300
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2015
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Jiří Zeman
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/57300
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Theses on a related topic
-
Využitie fenoménu FOMO v rámci komerčnej komunikácie na sociálnych sieťach
Katarína Adamková -
Zhodnotenie marketingovej komunikácie značky Heineken 0.0 a následné doporučenia
Mária Bašistová -
Komerčné komunikácie vybranej firmy v zbrojárskom priemysle
Dagmar Pohančeniková -
Sociální marketing: Reklama jako možnost řešení soudobých společenských problémů
Kateřina Kycltová -
Etické limity v reklamě
Robert Imling -
Etické aspekty v audiovizuální reklamě
Kamila Kuchynková -
Etika ve veřejné správě
Miriam Okresová -
Etika a morálka v bankovníctve
Jana Buzáková Sopčiaková