Lucie KOLAŘÍKOVÁ

Diplomová práce

Profesní self-koncept současných učitelů

Vocational self-concept of contemporary teachers
Anotace:
Diplomová práce se zabývá profesním self-konceptem učitelů mateřských, základních a středních škol. Teoretická část práce je věnována vymezení obecného psychologického pojmu self-koncept a dále pokračuje tématem profesního self-konceptu. Její součástí jsou analyzované zahraniční studie. Výzkumná část je věnována analýze profesního self-konceptu učitelů a jejich srovnání.
Abstract:
The thesis focuses on the professional self-concept of kindergarten, primary and secondary school teachers. The theoretical part of the thesis is devoted to the definition of the general psychological concept of self-concept and continues with the topic of professional self-concept. It includes analyzed foreign studies. The research part is devoted to the analysis of teachers' professional self-concept …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Vladimíra Lovasová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KOLAŘÍKOVÁ, Lucie. Profesní self-koncept současných učitelů. Plzeň, 2024. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/