Bc. Adéla Marková

Bakalářská práce

Zvyšování zisku pomocí marketingu v UniCode M&D, s.r.o.

Profit - increase by marketing in UniCode M&D Ltd
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií s důrazem na internet v malé firmě Unicode M&D, s.r.o. První část obsahuje teoretická východiska přípravy marketingové strategie. Praktická část obsahuje analýzu prostředí a konkurence, návrhy řešení vyplývající z analýz, nový komunikační mix.
Abstract:
The bachelor dissertation deals with marketing stategy with emphasis on internet in small company Unicode Ltd. The first part contains theoretical bases of marketing strategy preparation. The practical part contains an analisis of ambient and competition, plans of resolutions from analises, a new communication mix.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2010
  • Vedoucí: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
  • Oponent: Ing. Jiří Chadim

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting