Zvyšování zisku pomocí marketingu v UniCode M&D, s.r.o. – Bc. Adéla Marková
Bc. Adéla Marková
Bakalářská práce
Zvyšování zisku pomocí marketingu v UniCode M&D, s.r.o.
Profit - increase by marketing in UniCode M&D Ltd
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií s důrazem na internet v malé firmě Unicode M&D, s.r.o. První část obsahuje teoretická východiska přípravy marketingové strategie. Praktická část obsahuje analýzu prostředí a konkurence, návrhy řešení vyplývající z analýz, nový komunikační mix.Abstract:
The bachelor dissertation deals with marketing stategy with emphasis on internet in small company Unicode Ltd. The first part contains theoretical bases of marketing strategy preparation. The practical part contains an analisis of ambient and competition, plans of resolutions from analises, a new communication mix.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/fe4wk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2010
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
- Oponent: Ing. Jiří Chadim
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Zdaňování
Práce na příbuzné téma
-
Analýza vývoje struktury zisku pojišťoven v závislosti na makroekonomických ukazatelích
Iva Slaninová Cinklová -
Možnosti zvyšování zisku v maloobchodní jednotce
Tereza KULHAVÁ -
Nástroj na určení hodinové sazby a zisku vývojáře mobilních aplikací jako zaměstnance nebo podnikatele
Miroslav Kolc -
Význam marketingu pro realitní agentury - marketingová strategie společnosti KOVA Reality s.r.o.
Petr Janský -
Návrh marketingové strategie s využitím nástrojů online marketingu
Jana Kocourková -
Marketingová strategie společnosti AGROTEC a.s.
Matěj Tamáši -
Jiná krása: identita značky skrze principy inkluzivního marketingu v rámci marketingové strategie kosmetických značek.
Viktoriia Kim -
Marketingová strategie a marketingový plán pro využití nástrojů online marketingu
Dominik Knopp