Analýza konkurence v železniční přepravě na území České republiky – Zdeňka Horejšová
Zdeňka Horejšová
Bachelor's thesis
Analýza konkurence v železniční přepravě na území České republiky
Anotácia:
V posledních letech dochází v železniční dopravě k rozvoji soukromého sektoru díky vstupu soukromých dopravců. Cílem této bakalářské práce je provést analýzu současné situace na trhu osobní železniční dopravy za použití SWOT analýzy a Porterova modelu, dále poukázat na možné problémy při otevírání trhu a přiblížit předpokládaný vývoj situace na tomto trhu. V závěru tato práce shrnuje poznatky plynoucí …viacAbstract:
During the last years, the private sector develops in the railway transportation thanks to the entry of private carriers. The aim of this bachelor work is to perform the analysis of the current situation of private railway transportation using the SWOT analysis and Porter five forces analysis, then to point out possible problems during the market opening and to describe the predicted market development …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 7. 2012
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/b27d8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2012
- Vedúci: Ing. Lukáš Kučera
- Oponent: Ing. Josef Medek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management
Práce na příbuzné téma
-
Osobní železniční doprava v periferních regionech
Jiří Vašek -
Železniční doprava v České republice
Lukáš Hanispák -
Vysokorychlostní železniční doprava v Evropě
Pavel Kašpar -
Železniční nákladní doprava v ČR
Jiří Svoboda -
Železniční nákladní doprava v ČR
Šárka Krejčová -
Financial implications of the railway reform in Germany for its operators and trends for further development
Wolfgang Kloppenburg -
Marketingové komunikace společnosti České dráhy, a.s., z pohledu konkurence
Michaela Tomková -
Přínos konkurence v železniční dopravě v Rakousku
Jana Lehner