Digitální propast a žáci základních škol – Bc. Michal ŠMÍD
Bc. Michal ŠMÍD
Diplomová práce
Digitální propast a žáci základních škol
The digital divide and primary school students
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou digitální propasti ve vztahu k žákům základních škol, rozborem současné situace v České republice, vyhodnocením této situace a porovnáním se situací v jiných zemích. Hlavním cílem práce je zjištění stavu mezi žáky pátých a devátých ročníků základních škol, vyhodnocení stupně nebezpečí jejich pádu do digitální propasti, komparace mezi těmito dvěma skupinami, mezi …víceAbstract:
The thesis deals with the issue of the digital divide in relation to primary school students, an analysis of the current situation in the Czech Republic, an evaluation of this situation and a comparison with the situation in other countries. The main objective of the thesis is to determine the situation among the students of the fifth and ninth grades of primary schools, to evaluate the degree of danger …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 7. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Lenka Benediktová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠMÍD, Michal. Digitální propast a žáci základních škol. Plzeň, 2024. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství informatiky pro základní školy a Učitelství technické výchovy pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Proměny color gradingu po nástupu digitální technologie
Benedikt Kyselka -
Digitální technologie ve výuce stavebních oborů
Martin Vavruška -
Digitální technologie ve volném čase předškolních dětí očima rodičů
Natálie Andrlíková -
Jak se využívají digitální aplikace a jiné technologie v hodinách cizích jazyků na 1. stupni ZŠ
Linda Beránková -
Digitální technologie a hudební vzdělávání na ZUŠ
Barbora Hašlerová -
Digitální technologie v životě studentů Univerzity třetího věku Masarykovy univerzity
Adéla Zajíčková -
Digitální technologie očima seniorů
Veronika Hanušová -
Digitální technologie jako součást rodinné dynamiky
Hana Staudková