Vztah emoční inteligence a motivace studentů ke studiu psychologie – Daniel CABÁK
Daniel CABÁK
Diplomová práce
Vztah emoční inteligence a motivace studentů ke studiu psychologie
The relationship of emotional intelligence and motivation of students to study psychology
Anotace:
Cílem této práce je analyzovat motivaci studentů psychologie ke studiu psychologie v diferenciaci na egocentrické a allocentrické motivy. Zároveň také mapuje úroveň globální rysové emoční inteligence a její vztah k motivaci ke studiu u studentů psychologie. Teoretická část je rozdělena na tři části. První část se zabývá úlohou motivace v osobnosti studenta psychologie. Druhá část se zaměřuje na emoční …víceAbstract:
The aim of this thesis is to analyze the motivation of students to study psychology in differentiation into egocentric and allocentric motives. Thesis also maps the level of global feature emotional intelligence and its relationship to motivation to study at students of psychology. The theoretical part is divided into three parts. The first part deals with the role of motivation in the personality …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Zdeněk Mlčák, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
CABÁK, Daniel. Vztah emoční inteligence a motivace studentů ke studiu psychologie. Ostrava, 2018. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství pedagogiky - Učitelství psychologie pro střední školy (negarantovaný rozvrh)
Práce na příbuzné téma
-
Souvislost impostor fenoménu s akademickou prokrastinací a akademickým výkonem u studentů psychologie v České republice
Kateřina Křivánková -
Diskrepance mezi studijními očekáváními a subjektivním vnímáním reálného průběhu studia u studentů psychologie
Stanislav Gibarti -
Motivace ke studiu psychologie
Daniel CABÁK -
Zvládání studia na vysoké škole z pohledu kombinovaných studentů Psychologie na Univerzitě Palackého v Olomouci
Dominika HERIANOVÁ -
Výkonová motivace u studentů psychologie
Ester KOČICOVÁ -
Motivace ke studiu a výkonová motivace jako předpoklady úspěšnosti ve studiu
Tomáš Vašíček -
Motivace zaměstnanců ke kreativitě a inovacím
Anhelina Krychfalushiy -
Motivace VŠ studentů mladších 25 let ke kombinovanému studiu a jejich integrace do studia
Julie Pospíchalová