Vztah emoční inteligence a motivace studentů ke studiu psychologie – Daniel CABÁK
Daniel CABÁK
Master's thesis
Vztah emoční inteligence a motivace studentů ke studiu psychologie
The relationship of emotional intelligence and motivation of students to study psychology
Abstract:
Cílem této práce je analyzovat motivaci studentů psychologie ke studiu psychologie v diferenciaci na egocentrické a allocentrické motivy. Zároveň také mapuje úroveň globální rysové emoční inteligence a její vztah k motivaci ke studiu u studentů psychologie. Teoretická část je rozdělena na tři části. První část se zabývá úlohou motivace v osobnosti studenta psychologie. Druhá část se zaměřuje na emoční …moreAbstract:
The aim of this thesis is to analyze the motivation of students to study psychology in differentiation into egocentric and allocentric motives. Thesis also maps the level of global feature emotional intelligence and its relationship to motivation to study at students of psychology. The theoretical part is divided into three parts. The first part deals with the role of motivation in the personality …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2018
Thesis defence
- Supervisor: doc. PhDr. Zdeněk Mlčák, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
CABÁK, Daniel. Vztah emoční inteligence a motivace studentů ke studiu psychologie. Ostrava, 2018. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Upper Secondary Schools / 2s-ped-psy-14
Theses on a related topic
-
Souvislost impostor fenoménu s akademickou prokrastinací a akademickým výkonem u studentů psychologie v České republice
Kateřina Křivánková -
Diskrepance mezi studijními očekáváními a subjektivním vnímáním reálného průběhu studia u studentů psychologie
Stanislav Gibarti -
Motivace ke studiu psychologie
Daniel CABÁK -
Zvládání studia na vysoké škole z pohledu kombinovaných studentů Psychologie na Univerzitě Palackého v Olomouci
Dominika HERIANOVÁ -
Výkonová motivace u studentů psychologie
Ester KOČICOVÁ -
Motivace ke studiu a výkonová motivace jako předpoklady úspěšnosti ve studiu
Tomáš Vašíček -
Motivace zaměstnanců ke kreativitě a inovacím
Anhelina Krychfalushiy -
Motivace VŠ studentů mladších 25 let ke kombinovanému studiu a jejich integrace do studia
Julie Pospíchalová