Smyslová výchova v edukaci žáků rehabilitační třídy základní školy speciální – Bc. Regina Svobodová
Bc. Regina Svobodová
Master's thesis
Smyslová výchova v edukaci žáků rehabilitační třídy základní školy speciální
Sensory Education in Pupils with Profound Disabilities at Special School
Anotácia:
Diplomová práce pojednává o edukaci smyslové výchovy a její možnosti. Teoretická část diplomové práce vychází z analýzy odborné literatury. Podrobně popisuje pojmy mentální retardace, edukace, smyslová výchova. Teoretická část objasňuje charakteristiku souběžného postižení více vadami, edukaci dle rehabilitačního vzdělávacího programu, učební osnovy rehabilitačních tříd s vybraným přehledem smyslové …viacAbstract:
The sis discusses education of sensory training and its options. Theoretical part of the thesis is based on profesional literature. It describes in details terms as mental retardation, education, sensory training. Theoretical part explains the specifications of simultaneous involvement by multiple disabilities, education according to rehagilitation training program, teaching syllabus of rehabilitation …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/cv7ho/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 5. 2010
- Vedúci: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
- Oponent: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Education / Special Education for Teachers
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj komunikačních schopností u dítěte se souběžným postižením více vadami
Klára Pažoutová -
Edukace jedinců se souběžným postižením více vadami ve školských zařízeních
Adéla Žáčková -
Aplikace totální komunikace v edukaci dětí se souběžným postižením více vadami
Věra Rýdlová -
Rozvoj grafomotoriky a jemné motoriky u předškolních dětí se souběžným postižením s více vadami
Irina Mećava -
Postoj odborníků k možnosti využití felinoterapie v zařízeních pro osoby s těžkým postižením a souběžným postižením více vadami
Jana Pfeiferová -
Rozvoj žáků s těžkým mentálním postižením a se souběžným postižením více vadami prostřednictvím rozumové výchovy v základní škole speciální
Kateřina Fleischmannová -
Využití prvků ergoterapie ve speciálně pedagogické praxi u žáka se souběžným postižením více vadami
Iveta Prchalová -
Možnosti dalšího uplatnění u osob se souběžným postižením více vadami po ukončení povinné školní docházky
Iveta Pirklová