Porozumění čtení hádanek a přísloví u žáků 1. stupně základní školy logopedického typu – Tereza HOLÁ
Tereza HOLÁ
Master's thesis
Porozumění čtení hádanek a přísloví u žáků 1. stupně základní školy logopedického typu
Understanding the reading of riddles and proverbs at pupils of the Speech and language elementary school
Abstract:
Diplomová práce Porozumění čtení hádanek a přísloví u žáků 1. stupně základní školy logopedického typu sleduje schopnost žáků porozumět významu vybraných přísloví, správně doplnit znění některých z nich a správně odpovědět na krátké hádanky. Výsledky těchto žáků pak porovnává s výsledky žáků běžné základní školy. Teoretická část vychází z odborné literatury a obsahuje vymezení termínů, problematiku …moreAbstract:
The diploma thesis Understanding the reading of riddles and proverbs at pupils of the Speech and language elementary school monitors the ability of pupils to understand the meaning of selected proverbs, to complete properly the wording of some of them and to answer short riddles correctly. Their results are compared with the results of the pupils of a regular primary school. The theoretical part is …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 5. 2020
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Renata Mlčáková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HOLÁ, Tereza. \textit{Porozumění čtení hádanek a přísloví u žáků 1. stupně základní školy logopedického typu}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2020. Available from: https://theses.cz/id/nigboq/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HOLÁ, Tereza. Porozumění čtení hádanek a přísloví u žáků 1. stupně základní školy logopedického typu. Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Needs Pedagogy / Teaching primary school classes 1 through 5 and special education
Theses on a related topic
-
Zefektivnění čtení s porozuměním u dospívajících s ADHD/ADD
Simona Gernatová -
Kompenzační strategie pro dospělé studenty s dyslexií zaměřené na rozvoj dovednosti čtení s porozuměním v cizím jazyce.
Vladimíra Vokráčková -
Čtení s porozuměním u žáků s dyslexií ve srovnání s žáky intaktními ve 2. až 5. ročníku ZŠ
Monika SATTLEROVÁ -
Rozvoj řečové dovednosti čtení s porozuměním v anglickém jazyce u žáků s dyslexií
Nikol Eisová -
Hodnocení učebnice: čtení s porozuměním v angličtině pro žáky s dyslexií
Martin Kubíček -
Praktické využití snadného čtení (Easy to read) při spolupráci s lidmi s mentálním postižením
Eva OPLTOVÁ -
Deskripce základních rozdílů žáků s dyslexií a běžné populace z hlediska čtení s porozuměním a základních logických úvah.
Ivana CIBULKOVÁ -
Rozvíjení dovedností kritického myšlení v rámci výuky čtení s porozuměním v hodinách anglického jazyka
Dominika KOCMICHOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights