Porozumění čtení hádanek a přísloví u žáků 1. stupně základní školy logopedického typu – Tereza HOLÁ
Tereza HOLÁ
Diplomová práce
Porozumění čtení hádanek a přísloví u žáků 1. stupně základní školy logopedického typu
Understanding the reading of riddles and proverbs at pupils of the Speech and language elementary school
Anotace:
Diplomová práce Porozumění čtení hádanek a přísloví u žáků 1. stupně základní školy logopedického typu sleduje schopnost žáků porozumět významu vybraných přísloví, správně doplnit znění některých z nich a správně odpovědět na krátké hádanky. Výsledky těchto žáků pak porovnává s výsledky žáků běžné základní školy. Teoretická část vychází z odborné literatury a obsahuje vymezení termínů, problematiku …víceAbstract:
The diploma thesis Understanding the reading of riddles and proverbs at pupils of the Speech and language elementary school monitors the ability of pupils to understand the meaning of selected proverbs, to complete properly the wording of some of them and to answer short riddles correctly. Their results are compared with the results of the pupils of a regular primary school. The theoretical part is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Renata Mlčáková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HOLÁ, Tereza. Porozumění čtení hádanek a přísloví u žáků 1. stupně základní školy logopedického typu. Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Učitelství pro 1. stupeň základních škol a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Zefektivnění čtení s porozuměním u dospívajících s ADHD/ADD
Simona Gernatová -
Kompenzační strategie pro dospělé studenty s dyslexií zaměřené na rozvoj dovednosti čtení s porozuměním v cizím jazyce.
Vladimíra Vokráčková -
Čtení s porozuměním u žáků s dyslexií ve srovnání s žáky intaktními ve 2. až 5. ročníku ZŠ
Monika SATTLEROVÁ -
Rozvoj řečové dovednosti čtení s porozuměním v anglickém jazyce u žáků s dyslexií
Nikol Eisová -
Hodnocení učebnice: čtení s porozuměním v angličtině pro žáky s dyslexií
Martin Kubíček -
Praktické využití snadného čtení (Easy to read) při spolupráci s lidmi s mentálním postižením
Eva OPLTOVÁ -
Deskripce základních rozdílů žáků s dyslexií a běžné populace z hlediska čtení s porozuměním a základních logických úvah.
Ivana CIBULKOVÁ -
Rozvíjení dovedností kritického myšlení v rámci výuky čtení s porozuměním v hodinách anglického jazyka
Dominika KOCMICHOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva