Analýza návštěvnosti e-shopu se šperky – Petr Poloch
Petr Poloch
Bakalářská práce
Analýza návštěvnosti e-shopu se šperky
Website Analytics of a Jewellery E-shop
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o problematice návštěvnosti vybraného e-shopu. Práce se zaměřuje na jednotlivé zdroje návštěvnosti, chování návštěvníků a je zakončena finální analýzou konverzí. Na základě vyměřených dat je určen cílový segment a sestavena persona zákazníka vybraného e-shopu. Pro zpracování a analýzu dat, je v této bakalářské práci využitý nástroj Google Analytics.Abstract:
This bachelor’s s thesis deals with issues of attending the selected e-shop. It focuses on individual sources of attendances, visitors’ behaviour and it is completed with a final conversion analysis. Based on the measured data, the target segment is determined, and the customers’ persona of the selected e-shop is defined. For the purpose of processing and analysing data in this thesis, the Google Analytics …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2019
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/138704
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2019
- Vedoucí: Vojtěch Klézl
- Oponent: Petr Baránek
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Google Analytics a jeho role při zvyšování konkurenceschopnosti podniku
Kateřina Kohoutová -
Nástroje digitálního marketingu a Google Analytics
Kristýna Gottwaldová -
Analýza webu pomocí nástroje Google Analytics
Lucie Salabová -
Google Analytics a jeho role při zvyšování konkurenceschopnosti podniku
Denis Kokotek -
Metódy a metriky analýz návštevnosti s využitím Google Analytics v malom podniku
Martin Bízik -
Nástroj Google Analytics a jeho použití v konkrétní firmě
Polina Petunina -
Rozbor využití Google Analytics pro konkrétní web
Pavel Dohnal -
Vizualizace dat z Google Analytics
Rostislav Seifert