Analýza učebnic "Start mit max" a "Wer? Wie? Was? 1", jejich srovnání z hlediska základních jazykových dovedností – Mgr. Květoslava Sotolářová
Mgr. Květoslava Sotolářová
Master's thesis
Analýza učebnic "Start mit max" a "Wer? Wie? Was? 1", jejich srovnání z hlediska základních jazykových dovedností
Textbooks analysis of "Start mit max" and "Wer? Wie? Was? 1", and their comparison in light of basic language skills
Abstract:
Diplomová práce „Analýza učebnic „Start mit Max“ a „Wer? Wie?Was? 1“, jejich srovnání s přihlédnutím k základním jazykovým dovednostem“ se zabývá analýzou edukačního média, a to konkrétně učebními soubory „Start mit Max“ (1. a 2. díl) a „Wer? Wie? Was? 1“. Diplomová práce se zabývá jejich celkovou koncepcí, použitými jazykovými prostředky a také jazykovými dovednostmi, jejich zastoupením v učebních …moreAbstract:
The diploma work "Analýza učebnic "Start mit Max" a "Wer? Wie? Was? 1", jejich srovnání s přihlédnutím k základním jazykovým dovednostem" deals with the analysis of teaching materials, namely with "Start mit Max" (1st and 2nd part) and "Wer? Wie? Was? 1". The diploma work itself deal with their total conception, used language means and language skills too, their substitution in learning files and their …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 8. 2007
Identifier:
https://is.muni.cz/th/fvqdo/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 9. 2007
- Supervisor: PhDr. Alice Brychová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SOTOLÁŘOVÁ, Květoslava. \textit{Analýza učebnic ''Start mit max'' a ''Wer? Wie? Was? 1'', jejich srovnání z hlediska základních jazykových dovedností}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2007. Available from: https://theses.cz/id/nilqtl/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Theses on a related topic
-
Čeština pro cizince. Současné učebnice a Společný evropský referenční rámec
Irena Brychnáčová -
Čeština pro cizince. Současné učebnice a Společný evropský referenční rámec
Irena Brychnáčová -
Jazykový obsah učebnic francouzštiny a referenční úroveň A1
Petra Suquet -
Analýza souladu deklarované úrovně učebnic německého jazyka pro ZŠ se Společným evropským referenčním rámcem pro jazyky z hlediska lexika
Eva KOLÁŘOVÁ -
Pojetí mediace ve výuce angličtiny jako cizího jazyka v souladu s aktualizovanou podobou Společného evropského referenčního rámce pro jazyky
Jan HOSTAŠ -
Práce s textem v učebnicích češtiny pro cizince na úrovni A dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky
Ivana Ptáčková -
Rodinné faktory ovlivňující jazykové dovednosti
Eva Kopřivová -
Přínos didaktických her rozvíjejících komunikativní dovednosti žáků na základní škole
Jana DUDOVÁ