Využití sociálních sítí pro Competitive Intelligence v organizacích – Jonáš Navrátil
Jonáš Navrátil
Diplomová práce
Využití sociálních sítí pro Competitive Intelligence v organizacích
USING SOCIAL NETWORKS FOR COMPETITIVE INTELLIGENCE IN ORGANIZATIONS
Anotace:
Tato diplomová práce shrnuje teoretickou a praktickou část využití sociálních sítí pro Competitive Inteligence v organizacích. Jsou zde teoreticky shrnuty základní pojmy vztahující se k tomuto tématu. A to jak v oblasti Competitive inteligence, tak i sociálních sítích. Současně jsou teoreticky popsány jednotlivé sociální sítě, jejichž využití je v dnešní době, podle autora, pro organizace nejdůležitější …víceAbstract:
This diploma thesis summarizes the theoretical and practical part of the use of social networks for competitive intelligence in organizations. The basic concepts related to this topic are theoretically summarized. Both in the field of Competitive Intelligence and social networks. Representatives of social networks are described including these days utilization. Representatives are selected according …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 1. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72457
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2018
- Vedoucí: Zdeněk Molnár
- Oponent: Libor Gála
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72457
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Práce na příbuzné téma
-
Lollard social networks: An analysis of heresy trial records from Kent (1511-1512)
Jan Král -
Social networks in hospitality
Ekaterina Kulikova -
Influencer analysis on social networks
Tai Le Tan Huynh -
Social Media Marketing on Facebook and Its Contribution to Sports Brands
Taim Alachkar -
Marketing-Funktion von Facebook am Beispiel der Firma Dr. Oetker
Dominika KRAUSSOVÁ -
Analýza strategie a komunikace na sociální síti Facebook v konkrétní organizaci
David Pála -
Nasazení Google+ pro efektivní komunikaci v profesním kolektivu
Martin Peter -
Online marketing pro online supermarket
Tereza Drtinová