Miloslav Štefko

Master's thesis

Segmentácia spotrebného trhu likérov

Segmentace spotřebního trhu likérů
Abstract:
Cílem této práce je zanalyzovat trh likérů v ČR na základě primárních i sekundárních dat a rozdělit spotřebitele do několika segmentů. Na základě předurčených priorit následně vybrat nejatraktivnější segment a zkoncipovat marketingovou strategii určenou pro daný segment.
Abstract:
The main object of this paper work is to analyze liquers market in Czech republic by primary and also secondary data and to group the consumers into few segments. In consequence according to predetermined priorities to choose the most attractive segment and to create the marketing strategy designated for chosen segment.
Abstract:
Cieľom tejto práce je zanalyzovať trh likérov v ČR na základe primárnych i sekundárnych dát a rozdeliť spotrebiteľov do niekoľkých segmentov. Na základe predurčených priorít následne vybrať najatraktívnejší segment a skoncipovať marketingovú stratégiu určenú pre daný segment.
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2007

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 9. 2008
  • Supervisor: Jan Koudelka
  • Reader: Michal Michal Straka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/10210

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management