Miloslav Štefko

Diplomová práce

Segmentácia spotrebného trhu likérov

Segmentace spotřebního trhu likérů
Anotace:
Cílem této práce je zanalyzovat trh likérů v ČR na základě primárních i sekundárních dat a rozdělit spotřebitele do několika segmentů. Na základě předurčených priorit následně vybrat nejatraktivnější segment a zkoncipovat marketingovou strategii určenou pro daný segment.
Abstract:
The main object of this paper work is to analyze liquers market in Czech republic by primary and also secondary data and to group the consumers into few segments. In consequence according to predetermined priorities to choose the most attractive segment and to create the marketing strategy designated for chosen segment.
Abstract:
Cieľom tejto práce je zanalyzovať trh likérov v ČR na základe primárnych i sekundárnych dát a rozdeliť spotrebiteľov do niekoľkých segmentov. Na základe predurčených priorít následne vybrať najatraktívnejší segment a skoncipovať marketingovú stratégiu určenú pre daný segment.
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 9. 2008
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Michal Michal Straka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/10210

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management