Návrh marketingového mixu multižánrového festivalu – Marek Riger
Marek Riger
Bakalářská práce
Návrh marketingového mixu multižánrového festivalu
Design of Marketing Mix of the Multi-Genre Festival
Anotace:
Táto práca sa zaoberá návrhom marketingového mixu multi-žánrového festivalu. Cieľom práce je analyzovať marketingový mix multi-žánrového festivalu Hviezdne noci Bytča a navrhnúť zefektívnenie pre jednotlivé prvky marketingového mixu. V teoretickej časti je popis jednotlivých nástrojov marketingového mixu a charakteristika festivalu. Praktická časť sa venuje metodike zberu dát, analýze súčasného marketingového …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on Marketing Mix Design of Multi-Genre Festival. The final aim of this work is to analyze marketing mix of the multi - genre festival „Hviezdne noci Bytča“ and propose efficiency improvement of each parts of marketing mix. In the theoretical part is description of each tools from marketing mix and also characteristic of the festival. The practical part focuses on the methodology …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2018
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/132921
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2018
- Vedoucí: Jana Ostrožná
- Oponent: Pavlína Kozáková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Designing Marketing Communication for Enrollment of Chinese Students at the Faculty of Economics
Wei Xiong -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový mix vybrané společnosti
Nikol Kajsturová -
Marketingový mix pro malovinaře
Karady Karady -
Marketingový mix cukrárny AnetBa.kery
Alexej Červeňák -
Marketingový mix vybrané firmy
Adéla Pukowiecová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Jiří Truneček -
Marketingový mix hokejového klubu HC Vítkovice Ridera
Veronika Štefková