Mgr. Tereza JANOUŠKOVÁ

Bachelor's thesis

Analýza vztahu dospívající mládeže ke značce v oblasti odívání

Analysis of the relationship of teenagers to the brand mark in fashion
Anotácia:
Tato bakalářská práce je zaměřena na význam značky v oblasti odívání. Teoretická část popisuje pojem značka, charakterizuje cílové skupiny, zabývá se marketingovým výzkumem a reklamou. Praktická část zkoumá vztah dospívající mládeže k módním značkám a módě samotné. Součástí praktické části je dotazník, pomocí kterého analyzuji situaci vztahu dospívající mládeže ke značkovému oblečení, jak je pro ně …viac
Abstract:
This graduate work is oriented on the meaning of brands in sphere of clothing. In the theoretical part of my work a definition is described for the word {\clqq}brand``, target groups of customers are defined, and marketing research and advertising is dealt with. The practical part investigates the relation of adolescents to fashionable brands and fashion. Component of the practical part is a questionnaire …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2007
Identifikátor: 4805

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2007
  • Vedúci: Mgr. Petr Podlešák, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

JANOUŠKOVÁ, Tereza. Analýza vztahu dospívající mládeže ke značce v oblasti odívání. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2007

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / odbor:
Media and communication studies / Marketing communications