Analýza vztahu dospívající mládeže ke značce v oblasti odívání – Mgr. Tereza JANOUŠKOVÁ
Mgr. Tereza JANOUŠKOVÁ
Bakalářská práce
Analýza vztahu dospívající mládeže ke značce v oblasti odívání
Analysis of the relationship of teenagers to the brand mark in fashion
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na význam značky v oblasti odívání. Teoretická část popisuje pojem značka, charakterizuje cílové skupiny, zabývá se marketingovým výzkumem a reklamou. Praktická část zkoumá vztah dospívající mládeže k módním značkám a módě samotné. Součástí praktické části je dotazník, pomocí kterého analyzuji situaci vztahu dospívající mládeže ke značkovému oblečení, jak je pro ně …víceAbstract:
This graduate work is oriented on the meaning of brands in sphere of clothing. In the theoretical part of my work a definition is described for the word {\clqq}brand``, target groups of customers are defined, and marketing research and advertising is dealt with. The practical part investigates the relation of adolescents to fashionable brands and fashion. Component of the practical part is a questionnaire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2007
Identifikátor:
4805
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2007
- Vedoucí: Mgr. Petr Podlešák, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JANOUŠKOVÁ, Tereza. Analýza vztahu dospívající mládeže ke značce v oblasti odívání. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum, jako východisko sestavení marketingové strategie
Iveta Ráčková -
Marketingový výzkum pro Stolní tenis a Hravý bar
Barbora Blechová -
Marketingový výzkum pracovních zájmů studentů technických oborů
Nikola Glogarová -
Marketingový výzkum spokojenosti klientů se službami průmyslové společnosti
Daniel Hnitka -
Marketingový výzkum
Martina Coňková -
Využití typologie osobnosti pro segmentaci trhu a marketingový výzkum
Lucie Drncová -
Marketingový výzkum podmínek nezbytných pro vytvoření školícího centra miniinvazivní operace páteře v České Republice
Jiří Vykydal