Bc. Marie Týrová

Bakalářská práce

Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu seniorů

Means of Marketing Communications for the selected target group of seniors
Anotace:
Lidská populace stárne, lidé se dožívají vyššího věku především díky kvalitní lékařské péči i změnám životního stylu. Tento trend se odráží v různých oblastech lidské činnosti nevyjímaje obchodní sféru. Odborníci v oblasti marketingu si velmi dobře uvědomují, že se senioři stávají výraznou skupinou zákazníků, se kterou již v nejbližší budoucnosti bude nutno počítat. Ve své bakalářské práci se v úvodních …více
Abstract:
The human population is aging, people are elderly, mainly because of good medical care and lifestyle changes. This trend is reflected in different areas of human activity, including the business sphere. Marketing professionals are very well aware that seniors are becoming a significant group of customers with whom it will be necessary to count in the near future. In my bachelor thesis, in the introductory …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
  • Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: Ing. Miloslav Vaňák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní