GRV v jednotlivých fázích dětského vývoje – Petra TROJÁKOVÁ
Petra TROJÁKOVÁ
Bakalářská práce
GRV v jednotlivých fázích dětského vývoje
GRV in various stagies of child development
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analyzovat možnosti využití psychologických aspektů jednotlivých věkových kategorií dětí při přípravě aktivit v rámci globálního rozvojového vzdělávání. V první části práce se autorka zabývá konceptem GRV a charakteristikou jednotlivých věkových skupin. Na základě psychologických aspektů různě starých dětí uvádí možné přístupy k GRV. V poslední kapitole první části práce jsou …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to analyze the possibilities of taking the advantage of psychological aspects of particular age groups of children to prepare the activities in for global development education. The first part of the thesis is concerned with the GRV concept and the characteristics of the specific age groups. The potential approaches to GRV in terms of the psychological aspects of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2014
Zveřejnit od: 2. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Helena Nováčková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TROJÁKOVÁ, Petra. GRV v jednotlivých fázích dětského vývoje. Olomouc, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 4. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Geografie / Mezinárodní rozvojová studia
Práce na příbuzné téma
-
Globální rozvojové vzdělávání na základních školách
Štěpán Hlaváček -
Globální rozvojové vzdělávání v Kraji Vysočina
Veronika HYPŠOVÁ -
Výukové aktivity se zaměřením na globální rozvojové vzdělávání ve výuce zeměpisu na 2. stupni ZŠ
Tereza MACCECHINI -
Globální rozvojové vzdělávání v mateřských školách
Lucie NULÍČKOVÁ -
Globální rozvojové vzdělávání s využitím prvků global storyline se zaměřením na 1. stupeň základních škol
Klára ŠTÁHLICHOVÁ -
Environmentální výchova a globální rozvojové vzdělávání na příkladu Základní školy Kukleny Hradec Králové
Aneta TROJANOVÁ -
Zahraniční rozvojová spolupráce České republiky a globální rozvojové vzdělávání
Kateřina Holečková -
Globální rozvojové vzdělávání: databáze programů jako nástroj sdílení zkušeností pedagogů
Petra Frühbauerová
Název
Vložil
Vloženo
Práva