Ivo BOUDNÝ

Bakalářská práce

Product placement v českém filmu

Product Placement in Czech Film
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje filmovému product placementu v České republice. Popisuje základní pojmy vztahující se k product placemnetu a jeho využívání v některých českých filmech. Na základě provedeného průzkumu bude analyzováno využívání tohoto nástroje po přijetí zákonné novely. Bakalářská práce dále popisuje potenciál růstu PP, jeho vliv na diváka a možnosti vyžití tohoto nového nástroje.
Abstract:
This bachelor thesis is dedicated to film product placement in television in Czech Repub-lic.Basic terms related to product placement are defined and subsequently the use of productplacement in Czech programing is investigated. Further analysis, based on this research, will concentrate on the use of product placement after its legalization in 2010. Bachelor thesis also describes the main impact on …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Zveřejnit od: 26. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Tomáš Šula

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BOUDNÝ, Ivo. Product placement v českém filmu. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe