Ivo BOUDNÝ
Bachelor's thesis
Product placement v českém filmu
Product Placement in Czech Film
Anotácia:
Bakalářská práce se věnuje filmovému product placementu v České republice. Popisuje základní pojmy vztahující se k product placemnetu a jeho využívání v některých českých filmech. Na základě provedeného průzkumu bude analyzováno využívání tohoto nástroje po přijetí zákonné novely. Bakalářská práce dále popisuje potenciál růstu PP, jeho vliv na diváka a možnosti vyžití tohoto nového nástroje.Abstract:
This bachelor thesis is dedicated to film product placement in television in Czech Repub-lic.Basic terms related to product placement are defined and subsequently the use of productplacement in Czech programing is investigated. Further analysis, based on this research, will concentrate on the use of product placement after its legalization in 2010. Bachelor thesis also describes the main impact on …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Zverejniť od: 26. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BOUDNÝ, Ivo. Product placement v českém filmu. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání a její partneři ze Středoevropského fora regulátorů
Jan Drdla -
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání
Petra Hubová -
Kontroverze násilí v televizním vysílání se zaměřením na výstupy Rady pro rozhlasové a televizní vysílání
Michaela Blažeková -
Správní úřad - Rada pro rozhlasové a televizní vysílání
Jan DOKOUPIL -
Úkoly a ekonomika Rady pro rozhlasové a televizní vysílání
Markéta Urigová -
Manuál pro tvorbu právně nezávadné reklamy zaměřené na děti
Kateřina Jančová -
Večerníček na přechodu od klasické k digitální animaci na příkladu sérií Pat a Mat a Bob a Bobek
Lenka Hniličková -
Kdo a jak má vybírat členy a vedení nezávislých správních úřadů?
Anna Thompson