Synergie řízení vztahů se zákazníky, projektového managementu a osobního time managementu ve webové agentuře – Bc. Karel Hák
Bc. Karel Hák
Diplomová práce
Synergie řízení vztahů se zákazníky, projektového managementu a osobního time managementu ve webové agentuře
Synergy of customer relationship management, project management and personal time management at web agency
Anotace:
Diplomová práce se zabývá softwarovou podporou organizace práce a komunikace se zákazníky ve firmě specializované na výrobu a služby v oblasti webových řešení. Teoretická část práce nejprve zevrubně popisuje problematiku tří klíčových oblastí: řízení vztahů se zákazníky (CRM), projektového managementu a osobního time-managementu. Následně se zaměřuje na softwarovou podporu v těchto oblastech a provádí …víceAbstract:
Diploma thesis deals with software support of work organization and communication with customer in a company specialized in manufacturing and services in the area of web solutions. At first, teoretical part describes in detail the problem three key areas: customer relationship management (CRM), project management and personal time-management. Then focuses on software support in these areas and carried …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/mriok/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 2. 2014
- Vedoucí: RNDr. Miroslav Kubásek, Ph.D.
- Oponent: RNDr. Petra Budíková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HÁK, Karel. \textit{Synergie řízení vztahů se zákazníky, projektového managementu a osobního time managementu ve webové agentuře}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/nk0n64/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyMagisterský studijní program / obor:
Informatika / Informační systémy
Práce na příbuzné téma
-
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová