Vojtěch Zezulka

Master's thesis

Analýza komunikační strategie uvnitř společnosti TNT Express spojené se změnou identity značky

Analysis of communication strategy within the company TNT Express related to the change of brand identity
Abstract:
Cílem této práce je analýza komunikační strategie uvnitř společnosti TNT Express a její kritické zhodnocení. V teoretické části se věnuji marketingu a jeho nástrojům, značce a jejímu významu a firemní identitě a jejím složkám. V praktické části představím společnost TNT Express, strategii společnosti a provedu SWOT analýzu. Dále provedu analýzu jednotlivých komunikačních aktivit spojených se změnou …more
Abstract:
The objective of this thesis is to analyze the communication strategy within TNT Express and its critical evaluation. The theoretical part is devoted to marketing and its tools, the brand and its importance and corporate identity and its ingredients. I introduce the company TNT Express and its strategy in the practical part. It is followed by the SWOT analysis. Then I analyze various communication …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 2. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 1. 2016
  • Supervisor: Milan Postler
  • Reader: Lukáš Starý

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/48499