Analýza komunikační strategie uvnitř společnosti TNT Express spojené se změnou identity značky – Vojtěch Zezulka
Vojtěch Zezulka
Master's thesis
Analýza komunikační strategie uvnitř společnosti TNT Express spojené se změnou identity značky
Analysis of communication strategy within the company TNT Express related to the change of brand identity
Anotácia:
Cílem této práce je analýza komunikační strategie uvnitř společnosti TNT Express a její kritické zhodnocení. V teoretické části se věnuji marketingu a jeho nástrojům, značce a jejímu významu a firemní identitě a jejím složkám. V praktické části představím společnost TNT Express, strategii společnosti a provedu SWOT analýzu. Dále provedu analýzu jednotlivých komunikačních aktivit spojených se změnou …viacAbstract:
The objective of this thesis is to analyze the communication strategy within TNT Express and its critical evaluation. The theoretical part is devoted to marketing and its tools, the brand and its importance and corporate identity and its ingredients. I introduce the company TNT Express and its strategy in the practical part. It is followed by the SWOT analysis. Then I analyze various communication …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 2. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/48499
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 1. 2016
- Vedúci: Milan Postler
- Oponent: Lukáš Starý
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/48499
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Effectiveness of Marketing Communication strategy
Adéla Vlasáková -
De L'Importance de la gestion de la communication au sein des équipes-projets interculturelles et virtuelles - Une Étude de cas
Christelle MIRAMON -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Komunikační strategie vybrané instituce
Adriana Sadílková -
Komunikační strategie územních samospráv (Komunikační strategie města Plzně)
Adriana JAROŠOVÁ -
Marketingová komunikační strategie firmy Greisi
Natálie Guňková -
Komunikační strategie vybrané neziskové organizace
Petra Zelinková