The Plastic Age: Evaluation of Green Marketing Communication of Infiberry s.r.o. - Frusack – Bc. Lucie Stejskalová
Bc. Lucie Stejskalová
Diplomová práce
The Plastic Age: Evaluation of Green Marketing Communication of Infiberry s.r.o. - Frusack
Abstract:
This diploma thesis sets two objectives. The first aim is to evaluate the current marketing communication of Infiberry s.r.o., specifically of their pilot product Frusack, to identify its deficiencies and to subsequently propose a set of measures that will lead to more effective communication. The second partial aim of the thesis is to determine the level of consumers’ awareness of the problem with …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ladislav Pilař, MBA Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
STEJSKALOVÁ, Lucie. \textit{The Plastic Age: Evaluation of Green Marketing Communication of Infiberry s.r.o. - Frusack}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/nkodxm/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace společnosti FERONA THYSSEN PLASTICS, s. r. o.
Jakub Vaněk -
Green marketing a green washing
Zuzana Rösnerová -
Impact of green marketing on consumer behaviour
Alvin George Kumbalandhanam -
Green marketing
Martin Trojan -
Green marketing
Michael Lerch -
Green marketing v DM drogeriemarkt
Michaela Procházková -
Green marketing
Kateřina Menšíková -
Green marketing v oblasti rychlé módy
Marek Kuklík
Název
Vložil
Vloženo
Práva