Význam prvků komunikace pro práci manažera – Bc. Monika Šimůnková
Bc. Monika Šimůnková
Diplomová práce
Význam prvků komunikace pro práci manažera
Importance Communication's Elements for Managerial Work
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na zhodnocení významu prvků komunikace v manažerské činnosti ve veřejném sektoru, zejména z hlediska využití komunikačních prvků manažerů a zároveň i komunikačních forem a komunikačních kanálů, které jsou využívány ve veřejné správě. Samotná práce je rozdělena na dvě základní části. Teoretická část vymezuje důležité pojmy, týkající se obecné a manažerské komunikace, se …víceAbstract:
The main focus of the diploma thesis is the evaluation of the importance of communication elements in managerial activities in the public sector, especially in terms of the use of communication elements of managers as well as the communication forms and communication channels that are used in public administration. The thesis itself is divided into two parts. The theoretical part determines important …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jiří Fiedler, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Veřejná správa a regionální rozvoj - k. s. Hradec Králové
Práce na příbuzné téma
-
Communication strategies in CSR reports
Tereza VIKTOŘÍKOVÁ -
Společenská odpovědnost vybraného podniku v ČR
Radek Turčáni -
Společenská odpovědnost firem – příklad společnosti ČSOB
Jakub Svoboda -
Společenská odpovědnost vybraného podniku s důrazem na lidské zdroje v cestovním ruchu
Lukáš Hanzal -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Valentin Lopatko -
New Types of Media and its Influence on the Corporate Communication
Ayoung Park -
Magnitude of Corporate communication with media
Margarita Lapotko -
Model guerilla marketingu v konkrétní komunikační kampani a jeho vyhodnocení
Miroslava Bušková
Název
Vložil
Vloženo
Práva