Event marketing jako nástroj pro vytváření image prémiové značky – Bc. Kateřina Kročková
Bc. Kateřina Kročková
Bachelor's thesis
Event marketing jako nástroj pro vytváření image prémiové značky
Event marketing as an instrument for creating image of premium brand
Abstract:
Tato práce pojednává o event marketingu. Zaměřuje se na jeho působení na image prémiových značek či produktů. V teoretické části se práce zabývá tím, jakým způsobem vytvořit odpovídající event marketingovou strategii, která bude zapadat do integrovaného marketingového mixu společnosti a jak naplánovat event. V praktické části jsou pak dva eventy analyzovány jak v přípravné tak v produkční fázi a jsou …moreAbstract:
This thesis desert upon event marketing. It focuses on its influence on the image of premium brands or products. In the theoretical part is the thesis focussing on how create an appropriate event marketing strategy, which will dovetail into company´s integrated marketing mix and how to plan an event. In the practical part are two events analyzed in preparation and in the production process and are …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/qtjxs/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2010
- Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Reader: Ing. Pavel Klička
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova