Bc. Kateřina Kročková

Bachelor's thesis

Event marketing jako nástroj pro vytváření image prémiové značky

Event marketing as an instrument for creating image of premium brand
Abstract:
Tato práce pojednává o event marketingu. Zaměřuje se na jeho působení na image prémiových značek či produktů. V teoretické části se práce zabývá tím, jakým způsobem vytvořit odpovídající event marketingovou strategii, která bude zapadat do integrovaného marketingového mixu společnosti a jak naplánovat event. V praktické části jsou pak dva eventy analyzovány jak v přípravné tak v produkční fázi a jsou …more
Abstract:
This thesis desert upon event marketing. It focuses on its influence on the image of premium brands or products. In the theoretical part is the thesis focussing on how create an appropriate event marketing strategy, which will dovetail into company´s integrated marketing mix and how to plan an event. In the practical part are two events analyzed in preparation and in the production process and are …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2010
  • Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Reader: Ing. Pavel Klička

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní