Bc. Vladimír Valenta
Master's thesis
Strategický marketing města Holice
Strategic marketing of the town of Holice
Abstract:
Diplomová práce pojednává o strategickém marketingu města Holice, řešení organizační struktury města, která by směřovala jeho vývoj v souvislosti s požadavky občanů, ale i sledováním rozvoje měst v evropském měřítku. V teoretické části jsem se soustředil na vysvětlení základních marketingových pojmů, specifických zvláštností a marketingového prostředí regionu. Dále jsem se zaměřil na strategické řízení …moreAbstract:
The thesis deals with the strategic marketing of the town of Holice, its organizational structure which would develop according to the demands of citizens including the experience of the development of the towns within the European Union. The theoretical parts concentrate on the explanation of the main marketing notions, specific peculiarities and marketing environment of the region. The strategic …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 8. 2006
Thesis defence
- Date of defence: 12. 9. 2006
- Supervisor: doc. Ing. Josef Vaculík, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Valenta, Vladimír. Strategický marketing města Holice. Pardubice, 2006. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economic Policy and Administration / Economics of Public Sector
Theses on a related topic
-
Specifika marketingu v Číně
Lukáš Hlaváč -
Marketing organizace v oblasti pohostinství a cestovního ruchu
Iveta Formánková -
Analýza marketingového prostředí města Hradec Králové
Martin Holeček -
Marketingová komunikácia mesta Martin zameraná na využitie IT
Michaela Ďanovská -
Marketingové aktivity města Mostu směřující ke zvýšení efektivity a koordinací kulturně-společenských akcí
Linda Šalanská -
Analýza marketingového mixu města
Tereza Měsícová -
Projekt marketingové komunikace rozvoje cykloturistiky na území statutárního města Zlín a v jeho okolí
Adam Závada -
Marketingové řízení města Česká Kamenice
Markéta HAMPLOVÁ