Postavení žáků se specifickými poruchami učení a poruchami chování ve školní třídě – Bc. Ludmila Stuchlíková
Bc. Ludmila Stuchlíková
Diplomová práce
Postavení žáků se specifickými poruchami učení a poruchami chování ve školní třídě
Learning and behaviour disorder with children at 1st and 2nd degree of common basic school
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou neprospěchu a poruch chování u dětí na 1. i na 2. stupni běžných základních škol. První tři kapitoly jsou zaměřeny na terminologii specifických poruch učení a poruch chování a klima třídy, příčiny a projevy výchovných obtíží, řeší možnosti jejich nápravy v rámci pedagogického působení ve školním prostředí. Poslední kapitola výzkumného šetření porovnává vztahy …víceAbstract:
Thesis is focused on problem of learning and behaviour disorder with children at 1st and 2nd degree of common basic school. Three chapters of this thesis are aimed to terminology special both problem of learning and behaviour disorder and clima of school classes, reasones and signs behaviour disorder. It solves posibilities thems correction in education influanced in school background. Last chapter …víceKlíčová slova
Žák se specifickými poruchami učení školní neprospěch – integrovaný žák problémový žák poruchy chování – neurózy agresivita šikana klima školních tříd vývoj dítěte poradenský systém Pupils with special problem of learning school bad marks – integrated pupil troubled pupil behaviour disorder neuroses agresivity chicane clima of school classes progression of child system of consulting
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 8. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/lnol0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 9. 2008
- Vedoucí: PhDr. Dana Brožová, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
TED Talks: Translation and analysis with special regard to subtitling strategies
Terezie Zichová -
Mobile phones usage as a part of M-learning for lower - secondary learners of English as a foreign language
Veronika Kroupová -
Implementation of Experiential Learning in the Form of Escape Games within English Lessons at Lower-Secondary Schools
Veronika Dufková -
Learning Styles in the Process of Vocabulary Learning in EFL
Anna Lášek -
Možnosti vzdělávání a podpory žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy se zaměřením na vzdělávací obor dějepis
Monika Nováčková -
Přístup pedagoga k žákům se specifickými poruchami učení a možnosti reedukace se zaměřením na ranný školní věk
Kamila Rybinová -
Vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na středním odborném učilišti
Štěpánka Špringerová -
Úzkost, self-efficacy a školní úspěšnost u žáků se specifickými poruchami učení
Linda Hořínková