Lucie LENKVÍKOVÁ
Bachelor's thesis
Masová komunikace
se zaměřením na reklamu
Mass communication
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá masovou komunikací, je zaměřena na televizní reklamu. Zabývá se vývojem, vlivem, účinky masové komunikace. Podrobněji popisuje problematiku reklamy z psychologického hlediska. V praktické části práce má velký význam dotazník. Na otázky odpovídalo 94 respondentů a odpovědi jsou vyhodnoceny v grafech. Výsledky jsou tedy vyjádřeny procentuálně. Dále jsou zde uvedeny novinové …moreAbstract:
This thesis deals with mass communication, is focused on television advertising. It deals with development, influence the effects of mass communication. Describes in detail the issue of advertising, from a psychological point of view. The practical part is of great importance to the questionnaire. The questions in 94 respondents and responses are evaluated in the charts. Results are therefore expressed …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 4. 2011
Identifier:
44144
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2011
- Supervisor: PhDr. Alena Szachtová
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
LENKVÍKOVÁ, Lucie. Masová komunikace. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 04. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáUniversity of West Bohemia
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Pedagogy / Psychology in Education
Theses on a related topic
-
Masová komunikace (Analýza prostředků masové komunikace)
Jiří PRUNER -
Intrapersonální komunikace (ne)oddělitelnou složkou dramatického díla v návaznosti na Zichovu Estetiku dramatického umění a Osolsoběho Dramatické dílo jako komunikace komunikací o komunikaci
Petra Bruzlová -
Logopedická terapie u dětí s vývojovými poruchami řečové komunikace
Vendula Šrámková -
Specifika lidské komunikace
David Kocourek -
Využití poznatků psychologie u tiskové reklamy
Gabriela Kolářová -
Psychologie reklamy - aktuální trendy
Jitka Novotná -
Design reklamy z pohledu neuromarketingu
Michaela Bohumínská -
Uplatnění psychologie v marketingu
Nelia Šymon