Lucie LENKVÍKOVÁ

Bachelor's thesis

Masová komunikace

se zaměřením na reklamu

Mass communication
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá masovou komunikací, je zaměřena na televizní reklamu. Zabývá se vývojem, vlivem, účinky masové komunikace. Podrobněji popisuje problematiku reklamy z psychologického hlediska. V praktické části práce má velký význam dotazník. Na otázky odpovídalo 94 respondentů a odpovědi jsou vyhodnoceny v grafech. Výsledky jsou tedy vyjádřeny procentuálně. Dále jsou zde uvedeny novinové …more
Abstract:
This thesis deals with mass communication, is focused on television advertising. It deals with development, influence the effects of mass communication. Describes in detail the issue of advertising, from a psychological point of view. The practical part is of great importance to the questionnaire. The questions in 94 respondents and responses are evaluated in the charts. Results are therefore expressed …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 4. 2011
Identifier: 44144

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 5. 2011
  • Supervisor: PhDr. Alena Szachtová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

LENKVÍKOVÁ, Lucie. Masová komunikace. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 04. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická