Tvorba image komerční organizace – Bc. Barbora Prejzová
Bc. Barbora Prejzová
Diplomová práce
Tvorba image komerční organizace
Creation of a commercial organization image
Anotace:
Abstrakt Diplomová práce se zabývá tvorbou image komerční organizace. Cílem práce je objasnění významu a důležitosti firemního image v dnešní době a popsat některé nástroje její tvorby. Teoretická část diplomové práce je věnována především poznatkům získaných z odborné literatury vztahující se k firemní image a jeho vazeb, které zde působí jako např. firemní identita, analýza image, osobnost firmy …víceAbstract:
Abstract The thesis deals with creation of a corporate image. Its aim is to make clear how the corporate image is important and significant nowadays and to describe some of the image creation tools. The theoretical part of the thesis is engaged particularly in findings gained from the special literature relating to corporate image and its influencing relations; e.g., the corporate identity, image analysis …víceKlíčová slova
Keywords Klíčová slova Firemní image firemní identita firemní filozofie firemní kultura firemní interní a externí komunikace firemní design produkt organizace public relations segmentace trhu. Corporate image corporate identity corporate philosophy corporate culture corporate external and internal communications corporate design product of organization segmentation.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 7. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ozq7p/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 8. 2012
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
New types of media and its influence on the corporate communication
Ntaniela Zafeiri -
New types of media and its influence on corporate communication
Nikita Filonov -
Strategic and Financial Analysis and Valuation of the Enterprise
Nikola Wimmerová -
External and internal factors of prosperity SME
Diana Sargozhina -
New types of media and its influence on the Corporate Communication
Michaela Padevětová -
Firemní kultura včetně projektové studie
Edina Faiglová -
Hodnocení firemní kultury vybraných bank z pohledu klientů
Alžběta Šlechtová -
Firemní kultura a interní komunikace v podniku FOTEX ČESKÁ REPUBLIKA, s.r.o.
Radka Říšská