Jessica Aferi Sarpong

Bachelor's thesis

Corporate Social Responsibility and its Effect on Consumer Preferences in Ghana

Společenská odpovědnost podniků a její důsledek na zákazníkův výběr v Ghaně
Abstract:
AbstraktZávěrečná práce se zaměřila na zkoumání vlivů CSR aktivit společnosti Guinness Ghana Breweries Ltd na značku společnosti pomocí aplikace konceptu Triple Bottom Line. Padesát (50) respondentů složených ze zaměstnanců a vedení společnosti Ghana Breweries Limited odpovědělo na otázky týkající se postupů CSR a programů společnosti Ghana Breweries Limited. Bylo zjištěno, že navzdory široce koncipovanému …more
Abstract:
AbstractThe study set out to examine the effects of Guinness Ghana Breweries Ltd CSR activities on the company’s brand using the Triple Bottom Line. The study examined the CSR practices and programmes of Ghana Breweries Limited. Fifty (50) respondents made of staff and managment of Ghana Breweries Limited were sampled to answer questions in relation to CSR practices and programmes of Ghana Breweries …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2019

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Sylvie Formánková, Ph.D.
  • Reader: Monika Vencourová, Ing.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta