Analýza marketingového mixu vybraného podniku – Bc. Lucie Máchová
Bc. Lucie Máchová
Bakalářská práce
Analýza marketingového mixu vybraného podniku
Anotace:
Pro zvolené téma bakalářské práce „Analýza marketingového mixu vybraného podniku“ jsem si vybrala společnost Vavex 1990 s.r.o. zabývající se prodejem tapet, koupelnového nábytku a bytových interiérů v Příbrami. Cílem práce je analýza nástrojů marketingového mixu u zvolené společnosti Vavex 1990 s.r.o. a porovnání produktů patřících do sortimentu tapet včetně návrhu opatření ke zlepšení konkurenčního …víceAbstract:
For the purpose of my bachelor work called “Analysis of the Marketing Mix of a Chosen Enterprise” I have selected Vavex 1990 Ltd. company which deals with selling wallpaper, bathroom furniture and housing interior in the city of Příbram. The work aims at analyzing tools of the marketing mix in the chosen company Vavex 1990 Ltd. and comparing products belonging to the selection of wallpapers, including …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2014
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/vgqvt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2015
- Vedoucí: Ing. Robert Zeman, Ph.D.
- Oponent: Ing. Mgr. Adéla Dvořáková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace při akviziční činnosti začínajícího podniku
Pavel Kalenský -
Marketingové komunikace libovolné společnosti
Lucia Lazoriková -
Integrovaná marketingová komunikace ve firmě Opravy stavebních strojů David Kubelka
Kateřina Kubelková -
Analysis of the link between climate change and food insecurity among small holder farmers: A case study of Mount Darwin, Zimbabwe
Enoch Mufunda -
Genre and multimodal analysis of online video tutorial
Simona KORYTÁŘOVÁ -
Marketing environment analysis in chosen hotel
Valeriya Nasypova -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Strategic Analysis of the Job Portals in the Czech Republic
Ivan Rozman