Význam uplatňování společenské odpovědnosti v MSP – Bc. Alena Schwarzová
Bc. Alena Schwarzová
Bakalářská práce
Význam uplatňování společenské odpovědnosti v MSP
The Significance of Implementing Corporate Social Responsibility in SMEs
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá významem uplatňování společenské odpovědnosti v malých a středních podnicích. V první části představím pojem CSR, nastíním jeho vývoj, popíši výhody, které koncept přináší jednotlivým subjektům a názory kritiků. V další kapitole se věnuji reportování a způsobům hodnocení CSR pomocí standardů a vysvětluji obsah všech tří základních pilířů, na kterých koncept stojí. Rovněž …víceAbstract:
This bachelor’s thesis deals with the significance of applying social responsibility in small and medium enterprises (SMEs). The first part introduces the term CSR, its development and advantages that this concept brings to individual subjects and critics’ opinions are given. In the next chapter, reporting and CSR evaluation using standards are dealt with along with the explanation of content of all …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ewmrr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2017
- Vedoucí: Ing. Eva Matoušková
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
CSR – nezbytná součást Corporate Identity
Kristýna Zbrojková -
Implementation of Corporate Social Responsibility in Small and Medium Sized Enterprises in Sri Lanka
Pavithra Bandu Dharshana ABEYWICKREMA -
Impact of corporate social responsibility in the modern banking sector
Anmol Krishna -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Business plan of SME (Small and Medium sized Enterprise)
Eva Sochorová -
Business plan of SME (Small and Medium sized Enterprise)
Jana Liskovská -
Women in Small and Medium Sized Enterprise
Lenka Hojačová