Znalostní a dovednostní rozdíly mezi žáky učícími se anglický jazyk od první a třetí třídy základní školy – Bc. Eva Veselá
Bc. Eva Veselá
Bachelor's thesis
Znalostní a dovednostní rozdíly mezi žáky učícími se anglický jazyk od první a třetí třídy základní školy
Knowledge and skill differences between pupils learning English language since first and third class of primary school
Abstract:
Bakalářská práce „Znalostní a dovednostní rozdíly mezi žáky učícími se anglický jazyk od první a třetí třídy základní školy“ v teoretické části pojednává o věku jako jednom z hlavních faktorů ovlivňujících učení se cizímu jazyku. Práce rozebírá tento faktor jak z pedagogického, tak z psychologického hlediska. Zabývá se tím, jak se postupně rozvíjely vzdělávací programy a jak se měnil jejich přístup …moreAbstract:
The Bachelor's thesis “Knowledge and skill differences between pupils learning English language since first and third class of primary school” deals in its theoretical part with age as one of the main factors affecting language acquisition. The paper analyses this factor from both pedagogical and psychological point of view. It deals with how education programmes gradually evolved and how their approach …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2017
Identifier:
https://is.muni.cz/th/hmxzv/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 5. 2017
- Supervisor: PhDr. Kateřina Bartošová, Ph.D.
- Reader: Mgr. Zuzana Masopustová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VESELÁ, Eva. \textit{Znalostní a dovednostní rozdíly mezi žáky učícími se anglický jazyk od první a třetí třídy základní školy}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2017. Available from: https://theses.cz/id/nn53zh/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Education / Pedagogické asistentství anglického jazyka a literatury pro základní školy
Theses on a related topic
-
The Role of Music in Second Language Learning and Second Language Acquisition
Radka Tlustošová -
Language Acquisition: The Dominant Language of a Bilingual Child
Daniela Hilliard -
The impact of fanfiction on language learning and language acquisition
Sandra Lužová -
Music and Singing in Relation to Foreign Language Acquisition and Learning
Tímea Petrovičová -
The Natural Approach to Second Language Acquisition at Preschool Institution
Jana Gajdova -
Total Physical Response approach in language learning acquisition
Matěj Chaloupka -
The different approaches to language acquisition among adolescents based on their gender
Sandra Lužová -
The Features of English as a Second Language and English as a Foreign language in English Language Teaching in the Czech Republic
Adéla Othová