Firemní Instagram - analýza zájmu – Jaroslav Valenta
Jaroslav Valenta
Bakalářská práce
Firemní Instagram - analýza zájmu
Business Instagram – interest analysis
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je analýza optimálních metod pro správu firemních účtů na sociálních sítích. Díky analýze odborných zdrojů v teoretické části práce vymezuje několik charakteristických metod a postupů pro zvýšení návštěvnosti instagramového profilu a zvýšení projeveného zájmu o značku pod firemním instagramovým účtem. Následně na dvou firemních instagramových účtech firmy Jumppark s …víceAbstract:
The subject of this bachelor thesis is the analysis of optimal methods for managing business accounts on social networks. Thanks to the analysis of professional sources in the theoretical part of the work it defines several methods and procedures for increasing attendance and interest on the Instagram profile. Subsequently, it tests the actual effectiveness of these methods on two business Instagram …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: RNDr. Alexander Galba
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Obsahový marketing na sociálních sítích zaměřený na generaci Y pro pracovní portál StartupJobs
Anna Vovsová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Internetový marketing se zaměřením na sociální sítě a jeho aplikace na kavárnu vstupující na trh
Kristina Zadáková -
Marketing na sociálních sítích a jeho vliv na uživatele
Oldřiška Schwubová -
Vliv digitální demence na rozpoznání product placementu na sociálních sítích
Sára Seidlová
Název
Vložil
Vloženo
Práva