Mgr. Věra Ondrová
Bachelor's thesis
Marketing a propagace Jihočeského divadla
Marketing and Promotion of the South Bohemian Theatre
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingu a propagace divadla. První část přibližuje teoretické poznatky problematiky kultury a divadla a otázku marketingu v kul-turních institucích, konkrétně divadel. Definuje specifika marketingu v divadlech a charak-terizuje marketingový a komunikační mix divadla. Praktická část nejprve charakterizuje vybrané divadlo (Jihočeské divadlo v Českých Budějovicích …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the marketing and promotion of theatre. The first part describes the theoretical knowledge of the issues of culture and theatre and marketing is-sues in cultural institutions, specifically in the theatres. It defines the specifics of marketing in theatres and characterizes the marketing and communication mix of theatre. The practical part describes selected theatre …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2014
Accessible from:: 25. 4. 2014
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Ondrová, Věra. Marketing a propagace Jihočeského divadla. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie a marketingový mix pro Mahenovu činohru Národního divadla Brno
Jitka Kratochvilová -
Marketingová strategie ochotnického divadelního spolku Filosofické divadlo
Radka Zídková -
Upevňování pozice značky Národní divadlo moravskoslezské vůči mladému divákovi
Petra Pifková -
Marketingový mix Městského divadla Zlín
Veronika Januszová -
Divadlo loutek Ostrava
Lucie Vavříková -
Marketingový mix velkých divadelních scén
Martina Hájková -
Radošinské naivné divadlo
Ivana Kendralová -
Marketingový mix služeb Východočeského divadla
Lenka Minaříková